Wednesday, January 28, 2009

Pra-Futsal 30 Januari 2009



Bermulanya pada hari ini,kerja-kerja mengumpul data-data pemain dan duit-duit penghutang mingguan bagi persedian untuk futsal yang akan dijalankan pada 30 Januari 2009. Disini dipaparkan antara kerja-kerja AJK yang tak bertauliah sedang membuat kerja-kerja mengemaskini data untuk futsal kali ke-2. Terdapat juga kasut yang baru berusia seminggu,dijadikan sebagai model untuk membakar semangat pemain-pemain futsal untuk membeli kasut futsal yang baru. Kasut futsal ye,bukan kasut joging atau kasut badminton. Terima kasih kepa pemilik kasut ini, Mr Kayu Ara Boy yang sudi menjadikan kasut beliau sebagai model. :-p

Berikut adalah senarai peserta yang terlibat dalam futsal yang akan dijalankan....kui3

untuk maklumat lanjut,korang bley klik disini

8 comments:

Myvitrd said...

takyah belakonlah mamat atas tu..aku dah tau sangatlah ..walau pun muka tak nampak..gua kenal mamat ni...nak aku kasi alamat tempat duduk dia ke..takyah lah..korang carilah sendiri..hahaha

Anonymous said...

kumpul2 data macam nak buat yahoo fantasy futsal bessar la pulak...

Anonymous said...

kenapa nama si hamid tu OL lak..apa maksud OL tu.....dah bayar lum....game futsal tu...

hamid...Handphone n number baru tu bagi lah paa kengkawan...mana tau meber kol 013-7642464 x dpt..ada 1 lagik number...ke hp n number baru untuk seseorg.....jen...jen...jen....hahahahha

Anonymous said...

OL tu ORANG LAMA... tu pon tak tahu ke??? ni dah melampau ni pasal hp aku pon masuk dalam comment ni...nak kena mamat yg komen ni...kalau ye pon jgnlah publish dekat umum no.aku tu.. kau taip 013-xxxxxxx dah lah... nanti aku susah beb kalau kau publish dekat umum ni... marah ni....

Anonymous said...

ye la hamid....minta number hp baru pun skrg dah x leh.....

Anonymous said...

ok..ni aku kasi no. hp baru aku ye.. 019-7746370.. jgn tak call selalu ye..harap² bessar crew lehlah ye selalu contact no. ni...jgn tak call ye..

Anonymous said...

adoi,nape xpakai maxis. mcm membazir je..

Anonymous said...

itu en.mat nor tak leh jawblah.....

Template by - Editor BESSAR |