Wednesday, January 28, 2009

Lahirnya....

Salam Semua,

Untuk pertama kalinya,blog secara tak rasmi telah diwujudkan hasil daripada idea Mr Kayu Ara Boy,pakar lari jarak jauh yang diimport dari Afrika Selatan. Aktiviti futsal telah diilhamkan oleh Saudara Norazman Basah, setelah kami menyertai pertandingan futsal tebuka Bernama yang telah dijalankan pada bulan disember yang lepas. Selain Futsal,terdapat beberapa lagi aktiviti yang dijalankan ketika ini antaranya bowling terbuka Bernama, Badminton, Marathon dan lain-lain. Dengan adanya blog ini,dapatlah dijadikan tempat sebagai sinopsis pertandingan atau sukan yang telah dijalankan.

Sekian,
Editor Tingkat 4

11 comments:

Myvitrd said...

hello brother..kalau tak kasi comment cakap siang²..aku letih post 7 8 kali tak masuk gak ni.. apa cerit... ni

Myvitrd said...

kalau tak boleh comment tak payah buatlah.. buang masa aku je...menyusahkan aku je..

Anonymous said...

bley komen la. saya da upgrade supaya ia menjadi senang kepada kalian untuk menghantar komen-komen yang mempunyai nilai-nilai murni yang tinggi. segala kesulitan amat saya kesali. salam -editor

Anonymous said...

Nasib baik editor ni cekap...bagus² cam ni bulan depan aku up gaji korang .. hahaha.. cayalah editor..

Anonymous said...

saya akan menjalankan kerja-kerja dengan berkesan demi keselesaan dan kesenangan pengunjung di dalam blog yang dibangunkan ini.

sukahati said...

editor bessar??? tak bleh blahhh

BoY said...

editor bessar??? tak bleh blahhh!!!!!


aku sokong 100%
memang editor xleh blah.

Anonymous said...

Aduh,nape xbley blah?? bley la. penat2 je saya buat karangan walaupun bm saya 6c,tp saya minat nak jadi editor untuk blog kalian.

Anonymous said...

sepatutnya bagilah support dkt editor tu.. bukan blam dia..tapi kalau dia buat keje tak betul.. kutuk je..hahaha

Anonymous said...

Tn. punya gambar macho laaaaa

Anonymous said...

Tn.Punya......macho,lagi hensem dan smart.

Template by - Editor BESSAR |